Kenangan

Friday, August 26, 2011

Termenung aku dalam keheningan
Tersesat aku dalam fikiran
Tersakiti aku dalam perasaan
Tersayat aku dalam hati yang bimbang
Dengan tiba-toba kau hadir
Dengan tiba-tiba pula kau menghilang
Entah apa yang kau rencanakan
Entah apa yang kau fikirkan
Ketika ku berharap akan diri mu
ketika ku berangan tentang mu
Tanpa kata kau menjauh
Dan tanpa isyarat kau menghilang
Sebuah kepastian yang ku harap
Dan sebuah keputusan yang kunanti
Hanyalah menjadi bualan dalam angan ku
Dan hanyalah mimpi di kehidupan ku
BLIND FAITHTak ada tanda dari semua yang kau lakukan
Tak ada berita dari semua yang kau ucapkan
Mungkin semua ini adalah sebuah PEMBALASAN
Pembalasan yang tak dapat kau lakukan kepada seseorang
Aku tak bisa menyahkan mu
Karna mungkin inilah takdir diri ku
Dengan senyum kecil ku berucap dalam hati
"SEMOGA KAU SENANG DAN MENDAPATKAN SEMUA YANG KAU INGIN DAN IMPIKAN"

0 comments:

space available

space available

Search