Bisikan Dari Hati ku

Thursday, November 8, 2012


Dan kini ku berucap hanya dalam hati
Bukan ku bermaksud untuk bersembunyi
Namun ini adalah sebuah rahasia hati
Yang hanya akan ada dalam hati
Bukan ku tak ingin kau tahu atas semua perasaan ku
Namun aku tahu apa yang harus kau tahu
Bukan ku tak ingin kau mengerti dengan semua yang ku alami
Namun aku tahu apa yang akan terjadi
Dengan cinta kita berbicara
Dengan perasaan kita saling mendengaran
Dengan fikiran kita melakukan semua tindakan
Dan dengan hati kita menjalani kehidupan ini
Aku mendengar semua yang ucapkan
Aku mengerti semua yang kau fahami
Namun aku tak seperti yang kau inginkan
Dan kau pun tahu kehidupan yang sedang ku jalani
Kini kita hidup dengan segenggam harapan yang kita perjuangkan
Untuk melampaui semua yang datang menyerang
Kini kita hidup dengan segenggam cinta yang kita pelihara
Untuk menjalani sisa kehidupan kita

0 comments:

space available

space available

Search